Servicii Administrare Imobile

 

     Pentru ca fiecare asociatie are nevoi specifice si serviciile pe care firma noastra le ofera se adapteaza in functie de aceste necesitati, astfel am creat urmatoarele grupe de servicii:
CONTABIL – Pachet de baza ce asigura un minim de servicii financiare si contabile
✓ CONTABIL/CASIER – Include pachetul de baza CONTABIL la care se adauga serviciul de Casierie
✓ ADMINISTRATOR – Include pachetul de baza CONTABIL, Pachetul CONTABIL/CASIER si serviciul de Administrare – Tehnica precum si Consultanta Juridica  in domeniu.

✓ Oferim servicii de consultanta pentru Asociatiile de Proprietari, serviciul va fii facturat in functie de complexitatea lucrari.
Serviciile noastre includ:

SERVICII ADMINISTRARE

Serviciile noastre detaliate:

  • Servicii Administrare Tehnica si Administrativa

Managementul utilitatilor

– monitorizam consumurile utilitatilor de care beneficiaza imobilul si propunem eventuale solutii pentru  diminuarea  costurilor avute cu utilitatile in cazul in care acest lucru este posibil;

– executam citirea echipamentelor de monitorizarea a consumurilor;

– executam calcularea si repartizarea consumurilor catre locatari;

– realizarea de rapoarte periodice asupra eventualelor actiunilor luate.

Managementul documentatiei tehnice a imobilului

– supravegherea lucrarilor/ interventiilor la spatiile comune ale imobilului, defectiuni la instalatiile de apa rece, calda, apa menajera etc.

– monitorizarea spatiilor comune pentru prevenirea eventualelor defectiuni tehnice ce pot aparea si informarea conducerii asociatiei despre aceste aspecte;

 – pastrarea si tinerea la zi a cartii tehnice a constructiilor (daca exista);

– evidentierea planurilor de evacuare in caz de incendiu a imobilului (daca exista);

– afisarea instructiunilor de folosire a echipamentelor tehnice aflate in uzul locatarilor;

– realizarea de rapoarte periodice asupra eventualelor actiunilor luate;

– supune aprobarii comitetului executive orice actiune necesara completarii documentatiei tehnice a cartierului.

Reprezentarea asociatiei de proprietari in relatia cu o terta Parte, mandatul in discutie fiind alocat doar asociatiei de proprietari aflate sub contract.

– participam alaturi de presedinte in reprezentarea asociatiei de proprietari in relatia cu institutiile statului;

– participam alaturi de presedinte in reprezentarea asociatiei de proprietari in relatia cu prestatorii de servicii;

– realizarea de rapoarte periodice asupra eventualelor actiuni luate.

 

  •  Administrare Financiar –Contabila

Managementul financiar al imobilului

– asigurarea incasarii cotelor de intretinere lunare;

– asigurarea incasarii chiriei la data specificata in contractul de inchiriere (daca este cazul);

– asigurarea platii catre furnizori a facturilor lunare (respectiv intocmirea documentelor de plata);

-recuperarea eventualelor debite facute de catre locatari la cotele de intretinere (somatie transmisa in scris prin posta sau curierat rapid);

Asigurarea intocmirii contabilitatii generale ( contabilitatii in partida simpla) a imobilului (asociatiei de proprietari) :

-registru de casa, registru de banca, situatia elementelor de activ si pasiv, registrul jurnal, lista cotelor de intretinere lunare, calculul penalitatilor pentru sumele restante etc.

-realizarea de rapoarte periodice asupra eventualelor actiunilor luate si/sau situatiilor economico financiare ale asociatiei de proprietari.

 

  •  Serviciu de Cenzorat Al Asociatiilor de Proprietari

 

Pentru oferte personalizate va rugam sa ne contactati la telefon 0727706783 sau email fegadvisor@gmail.com.

Sau completati formularu online cu detaliile necesare transmiterii unei oferte!

– Adresa imobilului ;

-Numarul de apartamente din condominium/bloc;

-Serviciul de care aveti nevoie (administrare completa, serviciul de contabilitate sau casierie);

 

Firma Administrare Imobile